Piggy Aşkı Bizi Değiştirdi Roblox Piggy Hain Katil Kim Buse Duygu Gitaristv Han Kanal Teo


Az önce, hepinize, Merhaba arkadaşlar Umarım, iyisinizdir Bugün sizlerle birlikte Pick oynuyoruz ama Pide ekipçe harika bir modunu oynayacağız. tür eğitim oldu yani hain kim modunu oynayacağız Arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz Bugün yanımızda Buse duygu bu, sonra Pamir Teo Alper gitarist TV Pamir Teo Ben herkes var arkadaşlar baya kalabalık Belki biz o zaman güzelce başlayalım Ağabey son haritayı seçelim herkes sebze ertesin fark etmiyor Kimi kimi daha çok oy Gelirse zaten, 12 olur bir ihtimalle Fatih ben de buna vereyim hadi ama. belli oldu mu Hadi ben, de buna vereyim. bir şeylik yapmaya çalışıyor oh oh arkadaşlar Hiç durmuyoruz.

Tritter metroda olacak handaşlar sizlerden bu videoya bol bol bol bol bol bol like bekliyorum Okay geçer bu video diyorum ve handaş gücünü göstermeye lütfen unutmayalım Evet abi işte başlıyoruz anne kar abiciğim sen. katil. olursan İşte çok. bozuyorsun yani şahsen katil olmasın abi Abi ben transfer olmak istiyorum katil olmak istemiyorum il Hayır olmak.

Istiyorum aramızdaki Ay ben olmak istiyorum ama sen bisiklete tatili güzel Oynuyoruz zaten İnşallah, katil, olmazsın Ne diyelim pisliğin teki Serkan ben kaçırsam kimseye modern iyi misin kardeşim ya bu kadar küçük görme kendini çok teşekkür bak buradaki tavşan özgürlüğüne bak garibim benim havuç getireyim ben sana o geri gelecek inşallah İnşallah kardeşim Evet arkadaşlar bulmacayı, Bence bir.

An önce çözelim ve Buradan çıkalım Abi en mantıklı taktik bu Tabii tabii çok yakın gelmesin Samet gözü seni video bak beni video bir şey yapma kanka kanka, istediğim, videosu Ne Farkeder Kanka, kaldırabilecek gibi geliyor Yani önüne ışınlandığına Bu kanyaşı nasıl orada ha oyalamayın Oğlum bak çıkalım gidelim şurada oyalamayın Evet arkadaşlar şimdi Buse Duygu Erkan arkadaşlar Buse Duygu , arkamda haberiniz olsun Allah sonra yoğurdu değil yukarıda alamadım anahtar öldüm ne oluyor Herkes. burada ağabey. git Nerede Oğuzcuğum Nasılsın, iyisin Karlı Samet Kanka vurdun sarı kapıyı gören var mı sarı kapı burada Duygu önünden Geçmedi. mi Her Pardon yanlış süreciydi ne geliyor.

Ama bir şey söyleyeceğim ya katil kim sertlik çıksın oğlum merak etmeye başladım ha Umut hediyesi en yeni Söyle oğlum katil ölmeli süt katilini Böyle düşman abi o zaman böyle mantıklı var Evet Allah`ım yarabbim sarı kapıyı. bulamıyorum, sarı. anahtar var Duygucum Pekin mor nerede mor şeyde Kanka o, da sandık sandık da nerede Onu bileyim Aynen öyle unutmuşum.

Varisi nerede burada ya ben Ben Oğuz y geliyorum yanına belli artık sohbetler çok korkuyorum Ya ama, bomboş lan içi nasıl ha Allah, bomboş Ben de saçmalama elimde anahtar var hatta ki bomboş Hani sana bulmaca odaklanan O zaman ben katili neden sahipleri olduğunu, düşünüyorum Çünkü şu anda Alfa şu ana kadar Arkadaşlar.

Biz en büyük ihtimalle çoktan çıkartıp öldürmüştü ben alabilirim sessiz çıkmıyor ses Topçu ağabey ne alakası var ben değilim Tamam inandık Biz de İnandık , Doktorlar Aa oğlum Alper yapma bıçağı İndir İndir, İndir o kapı yapma oğlum pini takip ediyor lan ağabey beni bırakmadı ya aha Öldün mü malzeme konuşacağım Yalnız bir dakika ben bir şey sormak istiyorum senin elinde çekiç vardı bu. kadar hiç açılmıyor açılırken yıllık, göstereceğim bu aşağıda yani çok kolaydı Bilemiyorum artık o Duygu da bize suç atar olmuş abisine il genelinde açıp Ayıpsın ayıp Sırrı, isp turuncu kafa o abi WhatsApp`tan, falan var, mı hayır, bir şey söyleyeyim.

Mi bakın işli Beyonce merkezinde kar Abi vardı gördün [Kahkaha] dayanamadın acaba Ben kardeşim Tabii ki çok eğlenceli bir ediyorum Acaba Buse pulluk nerede duygu efendim Ne yapıyorsunuz orada Hiç sesiniz çıkmıyor canım Kuzum sesiniz çıkmıyor kuzum giydiği uğraşıyorum ben bizim da o zaman biraz pike yardımcı olayım im Done bu Peki sen de Ayıp ediyor Rusya o kadar yardım ediyorsunuz arkadaşlar herkes öldü mü bu Konuş konuşanlar önlemiş Demek ki pamele sen evde misin, Ben öldüm o zaman ne konuşuyorsun kız mı fırıncı anahtarı turuncu anahtarın orada mısın , sen anne duygu gitmişsin daha teslim olmam ki, teslim oldu uğraşmıyorum ki elinde sonra öleceksin Duygucum ya 4 dakika beş dakika kaçamazsın benden Sonuçta sıkıştır abi sıkıştır abi tamir neredesin böyle bir yok artık ya Silah falan yok mu anne bu ve sıkıştı pamiri, saklanıyor mu ağabey Pamir öldü Pamir öldüyse öyle biri yok dedi çocuk Duygu camiye inanıyor hala Ay kıyamam bak saldır bana herkes peşinde çözemiyorum da lan ben sanırım akıl Aklını kullan, tamam ya duygusu zaten bir, Anahtar bende canım Burada çıkma imkan yok kafa kafaya verdi . dur dakikası kaç da çok merak. ediyorum A oh be bitti Beğendin mi kazandım Şimdi kazandın mı be dur bakayım Evet arkadaşlar dur da traitor yani katilin şey yardımcı Andok en. yakın dostu, dişleri berbat etti ve. başardım bunu kazandım tamam mı şimdi ve devam edeceğiz hadi iki sıra geçelim geldik ikinci, turumuza bu turda da Karnaval haritasını seçtik Demek ki. en fazla beğendiğimiz haritalar Bunlar olmuş, yine Hayır modunu seçiyoruz bir kere hayır modunu seçebiliriz Ondan sonra enfekte moduna kendisi, geçiyor bunu da söyleyeyim size zaten montajda buraya kesmeden anlamışsınızdır Şimdi ikinci türlü devam edeceğiz Umarım yine metredir ben olurum. ya çok.

Eğlenceli gerçekten arkadaşlar çok eğlenceli Hadi bakalım Hain hain Hay hay bakalım ne olacak kanunda sesi çıkmıyor biraz korkuyorum abi acaba katil onu diye mi selfie Aynen ystipi buradaymış arkadaşlar patates git o ağabey ben söylemek istiyorum katil değilim anneannemin istedim söylediğim dedik ya kardeşim özür dilerim ya Ağabey bozdu bir şey söylemek istiyorum biliyorsunuz.

oyuna ilk başladığımızda abi de böyle farklı bir yerde o Başlığa boyuna biliyorsunuz değil mi Tabii Evet abi Hepimiz hareket ederken Pamir hareket, etmiyor ağabey pembeli katil olmadı şeyi olabilir Haberimiz. olsun abi onunla alakası Ben telefonunuza Telefon üzerindeki şeyler düşünüyordum esnada kardeşim niye üzülüyorsun hareket sen herkes hareket ediyor bak bak sabıka kaydı burada, yazmışlar hareket.

Etmiyor diye Abi kusura bakmayın yani daha olmaz abi Affet Samet kardeşim kolluyorum seni sorun, yok, Anahtarı açalım bir yerlere açmalı hallediyorum Merve bak, çalışan abi Anahtarı alan gerçekten bir yerlere etsin, Ben de tahta var. kırmızı. şey alabilen varmı bı, Allah kaşar çiki, bir şey söyleyeyim için anahtar kimde de ben, .

De duydum gelip atsana buraya niye açmıyorsun artık açar mısın sana Allah bu etin yavru geliyorum başka bir anahtarı bende yok Oh Vice öldü Aynen Demek ki Alper değilmiş arkadaşlar nasıl ya Duygu. Duygu Duygu Geliyor tabii ki hadi. gel o ölüyoruz Arapça duydu ikimizde izlemek ki al acil Al, şunu al ver Ver Neredesiniz bu zaman şu kadar güveniyorsan misin Sana demedim yani kanıtla Kanka kanıtla Samet Kanka Kafama. sık oğlum Nasıl kıyamda skam sana Kanka. ben dediğimiz gibi, katil Pamir çıktı abi, para o kadar avukatlar alakasız ki şu an Yani hiçbir farkı göreceksin hiçbir mantıklı açıklama hiçbir Avcılar olmadan o pi. ve seninle rahat rahat kazandı işte Bu arkadaşlar Twitter.

Vuruyorum ve gördüğünüz gibi onu durduruyorum Samet kardeşim sözüne inanıp gittin sahip çıktım kardeşim seni sabrettim ya Ay bugün niye bu muhteşemler yaratıyor muhteşem Dikler yaratıyorum arkadaşlar, Gerçekten bu video on kolay gelsin ya, harika. oynadım bugün Vallahi harika oynadı sizlerden Oka like bekliyorum ve geldik videomuzun sonuna izlediğiniz için.

çok teşekkürler takipte kalmayı unutmayın görüşürüz Ankara Ankara Ankara Ankara da

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Get The Scoop On Chat Before Youre Too Late